YES YOU CANNES podsticaj

P: Kada počinje period za kvalifikaciju?

O: Kvalifikacije počinju 1. februara 2023 godine i završavaju se 30. aprila 2023. Kvalifikacioni period je tri mjeseca.

 

P: Kako da se kvalifikujem za ovaj podsticajni program?

O: Za kvalifikaciju je potrebno ispuniti sledeće uslove:

  1. Budite aktivni sa 4 boda tokom tri mjeseca kvalifikacionog perioda.
  2. Sakupite 40 bodova od novouključenih saradnika tokom kvalificionog perioda.
  3. Sponzorišite najmanje dva nova asistent supervizora tokom kvalifikacionog perioda.

 

P: Nisam bio registrovan kada je započeo kvalifikacioni period. Da li ipak mogu da se kvalifikujem?

O: Da, naravno! Potrebno je da ispunite drugi i treći uslov za kvalifikacije od ovih koji su gore navedeni. Što se tiče prvog zahtjeva: potrebno je da budete aktivni sa 4 boda u mjesecu kada ste se registrovali, kao i u ostalim mjesecima kvalifikacionog perioda.

 

P: Registrovao sam se kao Povlašćeni korisnik prije početka kvalifikacionog perioda. Odlučio sam da postanem saradnik tokom kvalifikacionog perioda. Da li to utiče na mogućnost da se kvalifikujem za ovaj podsticajni program?

O: Da, utiče. Potrebno je da postanete poslovni saradnik najkasnije tokom februara 2023. da biste se kvalifikovali. Potrebno je da ispunite sva tri uslova kao što je navedeno.

 

  • P: Šta označavaju “bodovi od novouključenih saradnika” u vezi ovog podsticajnog programa?
  • Bodovi od novouključenih saradnika su:
  • Bodovi iz narudžbina tokom kvalifikacionog perioda
  • Bodovi od narudžbina od strane poslovnih saradnika koji su se registrovali kao korisnici i nakon toga postali poslovni saradnici tokom kvalifikacionog perioda.

Narudžbine mogu biti od:

  • Novouključenih poslovnih saradnika uključujući
  • Njegove/njene maloprodajne korisnike kao i
  • Njegove/ njene novosponzorisane poslovne saradnike ili povlašćene korisnike

 

P: Da li mi bodovi od ličnih narudžbina koje imam tokom kvalifikacionog perioda ulaze u zbir bodova od “novouključenih saradnika”?

O: Ne računaju se lični bodovi.

 

P: Da li se bodovi od poslovnog saradnika koji se registrovao prije početka kvalifikacionog perioda računaju kao bodovi od “novouključenog saradnika”?

O: Ne, svaki poslovni saradnik u strukturi mora biti registrovan tokom kvalifikacionog perioda.

 

P: Da li postoji neka razlika vezano za datum pristupanja i postizanja zvanja poslovnog saradnika u slučaju da je aktuelan datum uključenja povlašćenog korisnika bio prije početka kvalifikacionog perioda?

A: Ne, gleda se datum pristupanja. Ne pravi nikakvu razliku da li je osoba odlučila odmah ili nakon izvjesnog vremena da postane poslovni saradnik.

P: Da li je bitno kada se realizuje prva narudžbina takvog poslovnog saradnika tokom kvalifikacionog perioda?

A: Ne, nije bitno kada se realizovala njena/negova prva narudžbina.

 

P: Responzorisao sam postojećeg poslovnog saradnika tokom perioda kvalifikacija. Da li se on meni računa kao novouključeni poslovni saradnik?

A: Ne, kao i sve aktivnosti u mreži tog saradnika vam se neće računati za ovu kvalifikaciju.

 

P: Imam međunarodnu mrežu. Da li mogu da kombinujem bodove iz različitih država za ovaj podsticajni program?

O: Ne, sva tri zahtjeva moraju da se ispune unutar jedne organizacione cjeline (u našem slučaju Mađarske, Albanije , Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije).

 

P: Da li postoje još neka ograničenja u vezi uslova?

O: Kao i obično, samo registrovane kupovine od strane kompanije i poštovanje etičkog kodeksa uz poštovanje Poslovne politike vode saradnika prema kvalifikaciji za podsticajni program.

 

P: Ukoliko se kvalifikujem, koja mi je nagrada?

O: Nagrada je za dvoje. Vi i vaš gost dobijate sledeće:

  • Dva noćenja u hotelu kog izabere Forever gdje dijelite sobu sa vašim gostom.
  • Ekskluzivan seminar u petak, 2. juna popodne.
  • Zabava na plaži u petak, 2. juna uveče.
  • Ulaznice za međunarodni Success Day FLP Francuska u subotu, 3. juna.
  • Naknada za troškove putovanja u vrijednosti od po € 150 za vas i vašeg gosta.

 

P: Kvalifikovao sam se za ovaj podsticajni program, ali sam iz određenih razloga spriječen da putujem. Da li imam pravo na kompenzaciju? Ili pak, da li neko drugi može da putuje umjesto mene?

O: Ne postoji kompenzacija. Umesto vas možete da pozovete bilo kog člana vašeg tima ali taj vaš novi gost mora da dijeli sobu sa vašim prvoizabranim gostom. Ovakva situacija mora da bude odobrena od strane lokalne kancelarije Forevera.

 

P: Da li mogu da povedem bilo kog gosta po mom izboru u Kan?

O: Da, možete, pod uslovom da je ta osoba vaš partner ili registrovan saradnik. U slučaju da je vaš gost u prošlosti bio isključen od strane Forevera ili je kršio Poslovnu politiku i etički kodeks, toj osobi neće biti odobreno učešće. Svim gostima je potrebno odobrenje od strane lokalne kancelarije Forevera.

 

P: Na kojim jezicima će biti prevođeni seminari u petak i Success Day u subotu?

O: Predavači u petak, kao i voditelji seminara će govoriti na francuskom i engleskom jeziku. Simultano prevođenje će biti dostupno u najmanju ruku sa francuskog na engleski i obrnuto. Prevod na ostale jezike će biti tema daljih dogovora i očekujemo uskoro konačan odgovor na ovo pitanje.

 

P: Šta obuhvata proslava na plaži u petak uveče?

O: Zabavni dio i torbu sa poklonima. Piće i hrana idu na trošak učesnika.

 

P ŠTa je uključeno u okviru ulaznice za Success Day u subotu?

O: sva predavanja, kvalifikacije i zabavni dio programa su uključeni u okviru ulaznice. Piće i hrana tokom seminara idu na trošak učesnika.

 

P: Da li mogu sam/sama da dođem u Kan? Ukoliko je to moguće, kako se to odnosi na osvojenu nagradu?

O: Da, naravno da možete sami da dođete! Sve pripadajuće nagrade će biti evidentirane na vaše ime, uključujući i naknadu za prevoz, koja će u ovom slučaju biti samo za vas.

 

P: Da li postoje neki dodatni troškovi u vezi putovanja i boravka u Kanu?

O: Ne, postoje samo prikazani troškovi koji su u okviru ovog dopisa i čine vašu nagradu. Svi ostali troškovi padaju na vaš teret.

 

P: Da li mogu da povedem dodatne goste u Kan?

O: Naravno da možete. Ipak, dodatni gosti neće imati pravo učešća na seminaru u petak, zabavu na plaži u petak uveče, niti će imati omogućen ulaz na Success Day u subotu. Vezano za Success Day i/ili zabavu na plaži, ulaznice se mogu nabaviti od lokalne kancelarije u zavisnosti od interesovanja i padaju vama na trošak.

Forever nije u mogućnosti da rezerviše hotele za dodatne goste sem kvalifikovanih saradnika, niti vam može garantovati da će biti slobodnih soba u hotelu koji je rezervisao za kvalifikovane poslovne saradnike. Ukoliko odlučite da samostalno rezervišete sobu/sobe nećete imati pravo na nadoknadu za rezervisane a neiskorišćene sobe.

Pošalji košaricu emailom
Vaša košarica će biti sačuvana i link na nju će biti generiran. Ukoliko ste prijavljeni (logirani) na webshopu, link na košaricu će sadržavati i Vaše sponzorske podatke.
Povratak Pošalji košaricu emailom
Vaša košarica je uspješno poslana

0